13.12.2017 / 15:16
StoryEditor

Carrefour Pro - w Warszawie ruszył hipermarket przyszłości [FOTOGALERIA]

Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour Pro w Atrium Promenada (fot. Wiadomości Handlowe)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour Pro w Atrium Promenada (fot. Wiadomości Handlowe)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour Pro w Atrium Promenada (fot. Wiadomości Handlowe)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. Digital Wall w pierwszym w Polsce sklepie Carrefour Pro (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W warszawskiej Promenadzie uruchomiony został w środę 13 grudnia pierwszy w Polsce sklep Carrefour Pro. To nowy koncept francuskiej sieci, mocno zdigitalizowany, stawiający na łączenie doświadczeń offline i online, a przy okazji pokazujący nowe podejście Carrefoura do gastronomii. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła sklep w pierwszym dniu jego funkcjonowania.

- Przekonasz się, że to najbardziej przemyślany i jeden z najnowocześniejszych hipermarketów Carrefour - tłumaczy Paweł Michałowski, dyrektor sklepu, cytowany w ulotkac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 19:16
StoryEditor
Marki odzieżowe w percepcji Polaków. Które brandy są najbardziej rozpoznawalne i które konsumenci błędnie uważają za polskie?

Dwie z wieloletnimi tradycjami i trzy całkiem młode - takie brandy znalazły się w TOP 5 najlepiej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych. To samo badanie ujawniło również, że Polacy nie do końca znają pochodzenie brandów z branży fashion i odzieżowych brandów i części z nich omyłkowo przypisują polski rodowód.

Firma Kondo & Partners Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było poznanie percepcji marek odzieżowych wśród konsumentów. Jego wyniki pozwoliły wyłonić najlepiej rozp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 10:45
StoryEditor
Biedronka w końcu debiutuje na Słowacji. W środę dwa wielkie otwarcia [GALERIA]
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje (fot. materiały prasowe)

Słowacki rynek detaliczny wita nowego, silnego gracza. Biedronka wchodzi na Słowację ze swoimi pierwszymi sklepami. W środę operator otwiera swój pierwszy sklep w Miłosławiu, niedaleko Bratysławy, oraz potężne centrum logistyczne. Zobacz zdjęcia!

Przed otwarciem sklepów firma przygotowała nowe centrum dystrybucyjne w Voderadach, gdzie zespół 66 osób będzie wspierał logistykę sieci Biedronka. W niedalekiej przyszłości nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 05:36