07.04.2023 / 17:17
StoryEditor

Związkowcy domagają się 2,5 razy wyższych stawek za pracę w niedziele wykonywaną m.in. sklepach

Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa (materiały prasowe)
Związkowa Alternatywa od wielu miesięcy domaga się wprowadzenia 2,5 razy wyższych stawek za każdą pracę zarobkową - w tym tą w sklepach - wykonywaną w niedziele. Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa apeluje jednak też o zmianę przepisów dotyczących pracy w święta.

- Obecnie setki tysięcy ludzi pracują w święta, będące dniami ustawowo wolnymi od pracy, co dotyczy między innymi pracowników transportu, energetyki, policji, gastron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 09:30
StoryEditor
Wejście Biedronki na Słowację wywołało ostrą reakcję konkurentów, którzy nie chcą oddać "skóry" klientów za darmo
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. Materiały Prasowe)

Sieci handlowe działające na Słowacji odpowiedziały na wejście na tamtejszy rynek nowego konkurenta – polskiej Biedronki. Kaufland rozdaje bony, a Lidl wystartował z promocjami.

O sprawie pisze portal aktuality.sk. Lidl w wybranych sklepach oferował klientom znaczne zniżki i oferty specjalne. Portal podaje przykład sera gouda i mielonej wieprzowiny, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 19:13
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Pepco, Carrefour, Dino, Aldi, Netto, Amazon i zmowa cenowa z udziałem elektromarketów
Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji, ale w polskim i światowym handlu wydarzyło się znacznie więcej (fot. materiały prasowe, Shutterstock)

Wydarzeniem minionego tygodnia był niewątpliwie debiut Biedronki na Słowacji oraz ogłoszenie przez tę sieć założeń ekspansji za naszą południową granicą. Głośno było także o decyzji Grupy Pepco, która ujawniła, że rozważa sprzedaż sieci Dealz. Poznaliśmy też plany sieci Dino, Carrefour oraz Aldi, a także Amazona. Jakby tego było mało, właściciel Netto dokonał spektakularnego przejęcia, a prezes UOKiK nałożył ogromną karę na trzy sieci elektromarketów.

1. Pepco robi rewolucję w grupie! Sieć Poundland i... Dealz na sprzedaż, koniec z FMCG, co to oznacza dla polskiego oddziału firmy?

Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. marzec 2025 06:21