28.12.2021 / 15:16
StoryEditor

Żabka otworzy autonomiczne sklepy Nano wewnątrz innych sklepów! Klient wejdzie do środka przy pomocy... karty płatniczej [NASZ NEWS]

Żabka Nano w Decathlonie (fot. Żabka)
Na rynku zadebiutowała Żabka Nano w odmienionej wersji, funkcjonująca w modelu store-in-store. Portal wiadomoscihandlowe.pl wypatrzył w ubiegłym tygodniu taką placówkę przygotowywaną do otwarcia w Decathlonie w podwarszawskim Piasecznie. Bezobsługowy sklep już ruszył i obsłużył pierwszych klientów.

O tym, że Żabka pracuje nad nową, wersją sklepu Nano, wiedzieliśmy już od kilkunastu tygodni. Z naszych nieoficjalnych informacji wynikało, że koncept określany jest wewnętrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:02
StoryEditor
Czy Sephora finansowała kampanię Donalda Trumpa? Sieć ucina spekulacje
Sieć Sephora stanowczo zaprzeczyła informacjom, o tym jakoby finansowała kampanię wyborczą Donalda Trumpa (fot. materiały prasowe)

W mediach społecznościowych pojawiły się doniesienia o tym, że Sephora przekazała znaczne środki na kampanię prezydencką Donalda Trumpa i nawoływania do bojkotu sieci. Szum był na tyle duży, że Sephora wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie. Co z niego wynika?

W oświadczeniu, o którym pisze portal wiadomoscikosmetyczne.pl Sephora stanowczo odcięła się od pogłosek o rzekomym wsparciu kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa.

„Sepho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 18:41
StoryEditor
Starbucks udowadnia, że otwiera się na mniejsze ośrodki. Sieć uruchamia pierwszą kawiarnię w mieście, które niedawno doczekało się lotniska
Starbucks ma już w Polsce 78 kawiarni. Ostatnia została otwarta 15 listopada w Radomiu (fot. mareriały prasowe)

Od 15 listopada w radomskiej galerii Słoneczna działa lokal sieci Starbucks. To kolejna kawiarnia pod tym szyldem otwarta w mniejszym ośrodku miejskim, które Starbucks zaczął uwzględniać w swojej strategii ekspansji.

Amerykańska sieć kawiarni Starbucks, które uchodzą za dosyć drogie, zaczyna coraz śmielej wkraczać do mniejszych ośrodków miejskich. W tym roku uruchomiła już placówki w Toruniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 02:26