21.02.2020 / 17:48
StoryEditor

Właściciel Biedronki wprowadzi drogerie Hebe na rynek czeski i słowacki

Sklep sieci drogerii Hebe (Jeronimo Martins / Biedronka)
Należąca do Grupy Jeronimo Martins, sieć drogerii Hebe chce otworzyć w 2020 r. ok. 50 nowych sklepów. Pedro Soares Dos Santos, prezes zarządu i CEO Grupy Jeronimo Martins poinformował, że placówki sieci powstaną nie tylko w Polsce, ale także Czechach i Słowacji.

Pedro Soares Dos Santos, nie zdradził ile - z 50 planowanych placówek - zostanie otwartych na rynkach naszych południowych sąsiadów. Jednocześnie podkreślił, że wejście na te ry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 11:50
StoryEditor
Co trzeci Polak i Polka kupują na Allegro. Liczba produktów sprzedanych na platformie robi wrażenie!
Na zdj. automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)

Allegro podało, że w ubiegłym roku na polskiej wersji platformy sprzedano ok. 1,15 mld produktów. Firma chwali się, że zakupy na jej platformie robi co drugi Polak i Polka, jak również co druga polska firma.

Największy marketplace w Polsce chwali się swoim oddziaływaniem na gospodarkę w przygotowanym przez KPMG "Raporcie wpływu". W publikacji można przeczytać, że sprzedający w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 17:56
StoryEditor
Polacy podczas meczów piłkarskiej reprezentacji robili zakupy online. To lepsze od oglądania kopaczy?
Na zdj. Robert Lewandowski podczas meczu piłkarskiej reprezentacji Polski (fot. Mikolaj Barbanell/Shutterstock)

Niecodzienne wnioski na temat zachowań zakupowych Polaków przedstawiła platforma IdoSell. Firma poinformowała, że podczas meczów biało-czerwonych w trakcie Euro 2024 Polacy, choć tłumnie stawili się przed telewizorami, to... nie zrezygnowali z przeglądania witryn sklepów internetowych.

IdoSell w oparciu o analizę średniej liczby odwiedzin e-sklepów, z którymi współpracuje, poinformowało, że w trakcie meczu Polska-Holandia spadła aktywnośc klientów na w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 18:20