29.05.2023 / 16:51
StoryEditor

Właściciel Stokrotki dostał potężny kredyt na rozwój. Na co firma wyda pozyskane fundusze?

Stokrotka zaczyna być widoczna na drogach ()
Grupa Maxima podpisała umowy kredytowe na łączną kwotę 100 mln euro (ok. 450 mln zł). Pożyczek udzielą banki Skandinaviska Enskilda Banken (50 mln euro) oraz Swedbank (50 mln euro). Na jakie inwestycje chce przeznaczyć pozyskane fundusze właścicel sieci Stokrotka, Maxima i T-Market?

Agnė Voverė, CEO Grupy Maxima wskazuje, że głównym kierunkiem firmy pozostaje rozwój sieci handlowych zarządzanych przez grupę w Polsce (Stokrotka, Barbora) i Bułg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:31
StoryEditor
Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025]
Paweł Ziębaczewski, prezes zarządu Grupy Mago S.A.

- Jesteśmy już gotowi na to, by proponować nowe modele biznesowe, jeśli chodzi o w pełni zautomatyzowane sklepy i witryny - zapewniał podczas kongresu Retail Trends 2025 Paweł Ziębaczewski, prezes Mago S.A. Przedstawiciel firmy dodał, że cały czas trwają testy nowych rozwiązań, które mają przyczynić się do udoskonalenia tego formatu.

Kongres Retail Trends 2025 obfitował w wiele arcyciekawych wydarzeń. Jednym z nich była debata pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 15:41
StoryEditor
Dyskonty wspólnie z Dino mają w rękach już niemal 50 proc. rynku spożywczego
Biedronka, Lidl, Dino

W roku 2024 – roku, który był wymagający dla całej branży spożywczej w Polsce. Po gwałtownym wzroście inflacji w 2023 roku konsumenci znacząco ograniczyli wydatki na żywność. W odpowiedzi największe sieci handlowe zintensyfikowały działania promocyjne, co istotnie zwiększyło presję na rynku lokalnym. Jednocześnie najbardziej agresywne marki zwiększyły udziały w krajowym rynku spożywczym.

Wzrost rynku dóbr szybkozbywalnych (FMCG) spowolnił z 12 proc. w roku 2023 do 4 proc. w roku 2024, osiągając nowy najniższy poziom z powodu utrzymującego się słabego nastroju ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 09:20