14.07.2022 / 08:47
StoryEditor

Wkusno i toczka, następca McDonald‘s w Rosji, nie ma frytek. Polski dostawca przerwał dostawy

McDonald‘s opuścił Rosję. Następca ma problem z zaopatrzeniem (Shutterstock)
To Polska stoi za brakiem frytek w rosyjskiej sieci, następcy McDonald‘s – informuje portal topagrar.pl. Do rosyjskich restauracji McDonald’s przywożone były frytki z polskich ziemniaków, ale odkąd amerykańska sieć fast food wycofała się z Rosji, a część krajów wprowadziło embargo na eksport żywności, nowy właściciel ma problemy z zatowarowaniem.

Lokale przejęte po dawnych restauracjach amerykańskiej sieci McDonald’s nazywają się teraz Wkusno i toczka (Smacznie i kropka). Po tym jak koncern wycofał się z Rosji za p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 15:11
StoryEditor
Żabka znów zmienia regulaminy swoich usług. Szykuje się na nowe w Delio, Jush! i Nano
Żabka Jush (Shutterstock)

Żabka zmienia swoje usługi i dostosowuje do nich regulamin. W ostatnim tygodniu klienci sklepu internetowego Żabka Jush! i użytkownicy aplikacji mobilnej sieci handlowej otrzymali wiadomości o zmianach we wspomnianych regulaminach. Będą one obowiązywały od 3 i 4 września br.

Żabka, która w swojej grupie ma sklepy internetowe Jush! i Delio, postanowiła poukładać nieco te usługi. Od 3 września składanie zamówień w Jush! i Delio będzie możliwe jedynie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2024 / 19:53
StoryEditor
Nie! dla zakazu nocnej sprzedaży alkoholu w Warszawie. Tu nie chodzi o właścicieli nocnych sklepów, ale o wolność jednostki
Konferencja WEI i FOR w sprawie petycji sprzeciwiającej się wprowadzeniu nocnej prohibicji w Warszawie (fot. Jakub Sadowski)

Warsaw Enterprise Institute (WEI) i Forum Rozwoju Obywatelskiego (FOR) zorganizowały konferencję zwieńczającą zbiórkę podpisów pod petycją sprzeciwiającą się inicjatywie aktywisty Jana Śpiewaka, wprowadzającej nocną prohibicję w Warszawie. Czy organizacje, które ze względu na wolnościowy charakter, popierają i wspierają wolność gospodarczą, dbają o przedsiębiorców, którzy potencjalnie mogą ucierpieć na wprowadzeniu prohibicji?

29 sierpnia odbyła się konferencja zorganizowana przez WEI i FOR. Poprzedzała ona przekazanie petycji z podpisami, wyrażającej sprzeciw wprowadzeniu zakazu nocnej sprzedaż alkoh...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. wrzesień 2024 16:13