11.11.2021 / 12:08
StoryEditor

Sklepy Intermarche i Bricomarche pojawią się w każdym zakątku Polski - zapowiada szef Grupy Muszkieterów

Intermarche Power (mat. prasowe)
- Cały czas planujemy rozwój Grupy Muszkieterów i otwieranie nowych placówek, które poszerzą obszar naszej działalności. Łączy się to również z nowymi modelami współpracy dla potencjalnych partnerów. Mamy nadzieję, że nasze szyldy będą obecne w każdym zakątku Polski - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, operatora sieci sklepów Intermarche i Bricomarche.

Jak definiuje Pan kluczowe wyzwania, przed którymi stoi dzisiaj Grupa Muszkieterów w Polsce? W jaki sposób firma chce na nie odpowiedzieć?

Wspomniane zmiany w nastawieniu k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 08:03
StoryEditor
Nice To Fit You zmienia ofertę. Wprowadza diety specjalistyczne z wyborem menu
Dostawa od Nice To Fit You (fot. Nice To Fit You)

Marka Nice To Fit You wprowadza duże zmiany w swojej ofercie Klienci w ramach pakietów “Wybór menu” mogą wybierać dania z całego asortymentu, bez z konieczności decydowania się na konkretną dietę.

Jak wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, brand managerka NTFY, wprowadzone zmiany to z jednej strony wynik realizowania oczekiwań klientów, z drugiej zaawansowanej analityki biz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 15:39
StoryEditor
La Rana, czyli Żabka rozwija menu włoskich dań gotowych. Co wchodzi do oferty detalisty?
Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

Żabka rozpoczęła w 2024 r. tzw. rewolucję foodvenience i zznacząco powiększyłą ofertę swoich dań gotowych oraz przekąsek na ciepło. Rozwija też menu kuchni włoskiej.

Żabka wciąż rozwija ofertę Prosto z Pieca. Teraz rozszerza menu o Pinsa Italiana, wyróżniającą się bardziej chrupkim ciastem niż w przypadku tradycyjnej pizzy, dojrzewającym prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2025 03:13