15.12.2022 / 13:51
StoryEditor

Stokrotka ma już 900 sklepów. Liczne otwarcia przed świętami

Stokrotka zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci sklepów (Stokrotka)
W Gdańsku przy al. Jana Pawła II 9 otwarty został nowy supermarket Stokrotki. To sklep nr 900 należący do sieci, która w ciągu tygodnia uruchomi 15 nowych sklepów.

– Szybko się rozwijamy i kontynuujemy plany w zakresie ekspansji, co daje nam dużo satysfakcji. Od kilku lat powiększamy sieć o około 100 sklepów rocznie, dzięki czemu umacn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 14:59
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Brian Olesen/Netto, Jesper Oestergaard/7-Eleven, strategia Dino, franczyza w handlu [SPIS TREŚCI]
Sprawdź, o czym piszemy w nowym numerze ”Wiadomości Handlowych”

Strategia rozwoju Dino, walka sieci handlowych i ich dostawców o marże, scenariusze rozwoju franczyzy, sojusze zakupowe w Polsce i Europie - to tylko niektóre z licznych tematów, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 1/2025). W magazynie znajdziecie także wywiady m.in. z dyrektorem generalnym Netto Polska Brianem Olesenem, dyrektorem zarządzającym Reitan Convenience Denmark (7-Eleven) Jesperem Oestergaardem oraz rzecznikiem małych i średnich przedsiębiorców Agnieszką Majewską.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- "Chcemy mieć głos na rynku" - mówi w wywiadzie numeru Brian Olesen, dyrektor generalny Netto Polska. Szef pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 13:04
StoryEditor
Promocje na śledzie. Biedronka, Lidl, Dino i wiele innych sklepów prześciagają się w ofertach z okazji ostatniego dnia karnawału
Promocje na śledzie z okazji ostatniego dnia karnawału. Takie rabaty oferują w polskich sklepach (fot. Envato Elements)

Wielkimi krokami zbliża się ostatni dzień karnawału, w Polsce często nazywany "Śledzikiem". Doskonale wiedzą o tym rodzime hipermarkety, supermarkety i dyskonty spożywcze, które przygotowały dla swoich klientów masę ciekawych promocji. Sprawdźcie, co na "Ostatki" oferują Biedronka, Lidl, Dino, Carrefour, Auchan, Netto i Kaufland.

Tegoroczne "Ostatki" zapoczątkowane zostały 27 lutego. To właśnie wtedy miał miejsce Tłusty Czwartek, kiedy to byliśmy świadkami ogromnych kolejek przed cukierniami, a także nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 04:06