30.06.2022 / 14:29
StoryEditor

Start-up Happy Pack z branży kurierskiej szuka swojej szansy w crowdfundingu

(zdj. ilustracyjne) (Shutterstock)
Happy Pack to start-up z branży kurierskiej, który realizuje i wdraża autorskie oprogramowanie automatyzujące proces dostarczania i odbioru przesyłek kurierskich w punktach współpracujących partnerów. Firma chce zebrać w ramach crowdfundingu 1 mln zł na rozwój projektu.

Happy Pack od 2020 r. buduje sieć punktów nadawania i odbioru przesyłek. Do końca roku 2021 uruchomiła siedem własnych punktów PUDO (Pick Up Drop Off), w których klienci mogą na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2024 / 17:31
StoryEditor
Obroty najemców w centrach handlowych w górę! Czego nie pokazują dane GUS?
Centrum handlowe Atrium Promenada (fot. Materiały Prasowe)

Polska Rada Centrów Handlowych zwraca uwagę, że w pierwszym półroczu tego roku obroty najemców centrów handlowych były wyższe o 4,2 proc. niż rok wcześniej. W tym samym czasie inflacja sięgnęła 2,7 proc.

– W ciągu sześciu pierwszych miesięcy 2024 r. obroty najemców w centrach handlowych wzrosły o 4,2 proc., w porównaniu do pierwszego półrocza 2023 r. Oznacza to, że były one wyra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.08.2024 / 14:30
StoryEditor
Szymon Mitoraj, Grupa Eurocash: Frisco będzie poprawiać ceny i rozwijać asortyment, aby skutecznie konkurować o klienta z dyskontami
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny w spółce za cyfryzację, fot. Eurocash

- Wierzę w to, że Frisco ma dużą przestrzeń do wzrostu, a nasz model biznesowy jest świetnie skalibrowany. Wiele firm nie potrafiło operacyjnie dostosować się do wymagań rynku i konsumentów, a my działamy od lat i to na pozycji lidera – tłumaczy w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny w spółce za cyfryzację.

Gospodarka, konsument i cały sektor FMCG mają za sobą trudny rok. Prognozy ekonomistów wskazują, że ten rok będzie rokiem odbicia. Sprzyjać temu będzie ogólna sytuacja, ale takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 15:20