09.07.2018 / 14:01
StoryEditor

Średnio 2 hot-dogi na sekundę – to wynik sprzedażowy sieci Żabka

(fot. Konrad Kaszuba)
Polacy lubią hot-dogi. Najczęściej kupują je w dni robocze, wczesnym popołudniem lub w porze obiadowej. W przypadku klientów Żabki najchętniej jadają je w drodze. Sieć sprzedaje kilkadziesiąt milionów hot-dogów rocznie, średnio dwa na sekundę – wylicza Fakt24.

Z danych raportu ARC Rynek i Opinia, badanie ilościowe, 11.2017, wynika, że połowa polskich konsumentów jada hot-dogi przynajmniej raz w miesiącu. Sieć convenience Żabka od kilk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 16:48
StoryEditor
Szykuje się fuzja w księgarskim e-commerce. Glosel chce przejąć Gandalfa
Biuro firmy Glosel (Glosel)

Białostocka spółka Glosel, właściciel internetowych sklepów TaniaKsiazka.pl i Bee.pl oraz księgarni stacjonarnych zamierza przejąć konkurenta, księgarnię internetową Gandalf.

Glosel złożył w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek koncentracyjny, w którym zgłosił zamiar przejęcia kontroli nad łódzką spółką Gandalf, prowadzącą sklep interne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 13:52
StoryEditor
Biedronka, Lidl, Dino. Co pierwsza połowa 2024 r. dała, a co zabrała trzem największych sieciom handlowym w kraju?
Z danych CPS GfK wynika, że do Biedronki, LIdla oraz Dino należy już prawie 50 proc. wartościowych udziałów w rynku FMCG (fot. Shutterstock)

Duże ciśnienie na promocje, obserwowane zarówno w Biedronce i Lidu, jak również w Dino doprowadziło do wzrostu udziału produktów objętych specjalnymi akcjami w koszykach zakupowych klientów każdej z tych sieci. Pod względem innych parametrów trzej topowi gracze detalicznie wypadli już w pierwszym półroczu tego roku inaczej. Jak? Tego można dowiedzieć z najnowszych danych przedstawionych przez CPS GfK.

Porównanie kluczowych wskaźników konsumenckich, monitorowanych przez CPS GfK wskazuje na dalsze umocnienie pozycji trzech topowych graczy detalicznych operujących na polskim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. wrzesień 2024 00:31