25.10.2021 / 10:59
StoryEditor

Sieć IKEA testuje nowy system zamawiania i płacenia za posiłki w restauracjach i barach bistro

W sklepie IKEA Evry testowany jest nowy sposób zamawiania i płacenia za zakupy w Restauracji IKEA. Klienci mogą korzystać z oferty za pomocą paneli do samodzielnego zamawiania posiłków.

Jak zapewnia detalista w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, nowoczesny system ma na celu zwiększenie satysfakcji z doświadczenia zakupowego, poprzez ułatwienie sk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 21:10
StoryEditor
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Carrefour: Apeluję do dostawców - nie bójcie się podawać cen produktów w ofertach kierowanych do sieci
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska wziął udział w debacie na sali Buying & Selling Trends podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dlaczego kupcy w sieciach handlowych nie odbierają telefonów od dostawców? Czy jest to regułą, czy raczej wyjątkiem od niej? Odpowiedzi na te pytania udzielili gościom kongresu Retail Trends 2025 uczestnicy jednej z debat. Był wśród nich Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, który podał też szereg wskazówek na temat tego, jak dostawcy mogą dotrzeć do tej sieci ze swoją ofertą.

- Telefon to dla kupca najważniejsze narzędzie pracy - stwierdził Piotr Lubiewa-Wieleżyński w debacie na sali Buying & Selling Trends, której gospodarzem był Tomasz S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 10:55
StoryEditor
Bojkot Walmartu. Sieć odpowiada, że płaci podatki i jest jednym z największych korporacyjnych podatników w USA
Bojkot konsumenci w USA dosięgnął sieć Walmart. Zarzuca mu się unikanie płacenia podatków (fot. mat.pras.)

Walmart opublikował publiczną odpowiedź na wzmagający się ogólnokrajowy bojkot, który rozpoczął się w poniedziałek. Niektórzy Amerykanie zobowiązali się unikać giganta handlu detalicznego przez tydzień w ramach protestu przeciwko szeregowi ekonomicznych i politycznych skarg.

„Jako jeden z największych korporacyjnych podatników w kraju, nie tylko płacimy swoją uczciwą część, ale jesteśmy mnożnikiem siły ekonomicznej wzmacniającym społeczności w całym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. kwiecień 2025 20:24