21.04.2021 / 14:51
StoryEditor

Salling Group, właściciel Netto Polska, notuje w 2020 r. rekordowe przychody, po raz pierwszy przekraczające 60 mld DKK

Zielony sklep Netto w Danii (Salling Group)
Salling Group, zarządzająca siecią dyskontów Netto, ogłosiła rekordowe wyniki finansowe za 2020 r. W roku pandemii COVID-19 spółka odnotowała historyczny rekord przychodów – po raz pierwszy przekroczyły one próg 60 mld koron duńskich – osiągając 60,9 mld DKK (1 DKK= 0,61 PLN). Zysk EBIT wzrósł do 2,8 mld DKK, co przekłada się na marżę EBIT w wysokości 4,6 proc. Salling Group zapowiada utrzymanie strategii rozwoju, której główne założenia to inwestycje w e-grocery oraz ekspansja w Polsce, w tym szybki rebranding sklepów przejętych od Tesco do formatu Netto 3.0. Kosztująca ok. 1,5 mld koron operacja ma się zakończyć w pierwszej połowie 2022 r.

Przychody Salling Group, właściciela dyskontów Netto Polska, wzrosły w minionym roku finansowych o ponad 4 mld koron duńskich i po raz pierwszy przekroczyły barierę 60 mld DK...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 08:37
StoryEditor
Czy hasło reklamowe Biedronki uderzające w Lidla wprowadzało w błąd? Skarga na dyskontową sieć została oddalona
Plakat i paragony z hasłem ”Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na hasło umieszczane wiele miesięcy temu na paragonach wydawanych w sklepach sieci Biedronka. Chodziło o słowa, zgodnie z którymi Biedronka jest "najtańsza od 2002 roku" oraz jest "tańsza niż Lidl". Jakie argumenty zadecydowały?

Podkreślmy, że skarga jaka wpłynęła do Komisji Etyki Reklamy to zupełnie inna sprawa od tej, którą zajmuje się sąd. Przypomnijmy, że Lidl pozwał właściciela Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 14:09
StoryEditor
Firmy handlowe padają jak muchy. Podsumowanie upadłości i restrukturyzacji firm w 2024 r.

Rok 2024 nie był łaskawy zarówno dla polskich firm. W ciągu minionych dwunastu miesięcy miało miejsce więcej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych niż w 2023 r. Branżami, której najbardziej dotknęły problemy finansowe, były handel, budownictwo, przemysł i transport.

Rosnące koszty, trudna sytuacja gospodarcza, ostra konkurencja i bardzo ostrożny konsument – to tylko niektóre czynniki, które wpływały na kondycję przedsiębiorstw na polskim ry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. styczeń 2025 12:46