08.03.2022 / 13:51
StoryEditor

Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związkowej Alternatywy: Dla wyrównania zarobków kobiet i mężczyzn kluczowa jest jawność płac

Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa uważa, że do dyskryminacji płacowej kobiet w branży handlowej przyczynia się głównie dominacja mężczyzn na wyższych stanowiskach (materiały prasowe)
− Obowiązujący w Polsce, wspierany od lat przez politykę społeczną państwa, wzorzec kariery zawodowej sprzyja dyskryminacji płacowej kobiet − uważa Piotr Szumlewicz. Przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przyznaje, że handel to branża w, której różnice w wynagrodzeniach między płciami również są niebagatelne.  

Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związkowej Alternatywy: Dla wyrównania zarobków kobiet i mężczyzn kluczowa jest jawność płac w całej gospodarce

− Obowiązujący w Pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 12:50
StoryEditor
Sprzedaż detaliczna w Polsce pozytywnie zaskoczyła! "Śmierć konsumenta ogłoszono za wcześnie"
Dane o sprzedaży detalicznej pozytywnie zaskoczyły (fot. Shutterstock)

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w listopadzie br. była wyższa niż przed rokiem o 3,1 proc. To wyraźnie lepszy wynik od tego, jaki zakładali ekonomiści - spodziewali się oni wzrostu tylko o 1 proc. W porównaniu z październikiem sprzedaż detaliczna spadła o 1,2 proc.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 r. wzrost sprzedaży detalicznej (w cenach stałych) w porównaniu z analogicznym okresem 2023 r. spośród prezen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 09:59
StoryEditor
Czy Biedronka albo Lidl kupią rządowe masło? „Klienci nie zobaczą różnicy w cenie”
Biedronka czy Lidl kupią rządowe masło? „Klienci nie zobaczą różnicy w cenie” (fot. Shutterstock)

Z powodu zwyżkujących cen masła rząd zapowiedział interwencję na rynku. Porozmawialiśmy z Jakubem Oliprą, starszym ekonomistą z Departamentu Analiz Makroekonomicznych banku Credit Agricole o tym czemu masło drożeje, czy 1000 ton produktu wyprzedanych z RARS ma szansę to zmienić i kto je kupi?

W grudniu ceny masła osiągają rekordowe poziomy w tym roku. Zanotowano 20 proc. wzrostu rok do roku (dane GUS). Z tego powodu polski rząd zdecydował się zainterweniować w tej sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 20:57