03.10.2022 / 09:57
StoryEditor

Nowy wymiar programów lojalnościowych. Jak sieci walczą o wierność klientów? [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Ponad 70 proc. - taki odsetek firm, które oferują swoim klientom programy lojalnościowe, planuje ich usprawnienie (fot. mat. prasowe)
Choć programy lojalnościowe przebyły długą drogę od postaci analogowej do cyfrowej, zasada ich działania pozostaje podobna. Jednak by utrzymać konsumenta w czasach wysokiej konkurencji oraz trudnej sytuacji rynkowej, proces lojalizacji powinien trwać nieustannie, także w czasie gdy klient nie robi zakupów. Kluczem jest odpowiednie wykorzystanie aplikacji.

Angażowanie i lojalizowanie konsumentów zawsze stanowiło podstawę działalności detalistów. Zdobycie klienta ciekawą akcją promocyjną, zakładającą obniżkę cen lub dodatkowe graty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 13:21
StoryEditor
Cyberoszuści nie próżnują. Aż 19 proc. kupujących w sieci zostało oszukanych w 2024 [BADANIE]

Konsumenci dokonujący zakupów online są obiektem zainteresowania cyberoszustów. Niemal 40 proc. osób wskazało, że oszuści próbowali oszukać ich lub bliską im osobę. Aż 19 proc. kupujących padło ofiarą ich działań w ciągu ostatniego roku. Raport "Jak Polacy lubią płacić online" operatora płatności Tpay.

O wyborze e-sklepu, w którym konsument zrealizuje zakupy, decyduje szereg czynników. Niezmiennie od 2020 roku kluczowe pozostają cena i koszty dostawy – w 2024 są najważniejsze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 13:23
StoryEditor
Handel znajduje się w punkcie zwrotnym! Tareck Ouaibi, były CEO Carrefour Polska komentuje sytuację na rynku detalicznym
Tareck Ouaibi, dyrektor Generalny Carrefour Polska

Tareck Ouaibi, były dyrektor zarządzający Carrefour Polska postanowił skomentować sytuację na europejskim rynku handlu detalicznego żywnością. Ekspert podpierając się przykładami z polskiego rynku wskazał największe wyzwania stojące przed europejskimi detalistami.

„Dostosuj się albo zniknij”, ta sentencja według Tarecka Ouaibiego najcelniej opisuje sytuację w jakim znaleźli się operatorzy detaliczni działający w Polsce i Europie....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 09:51