27.12.2020 / 10:48
StoryEditor

Miasto Jest Nasze mówi o „dzikiej logistyce miejskiej”. Proponuje rozwiązania z Europy Zachodniej

Samochód elektryczny (fot. Peter Van den Bossche, Wikimedia Commons/CC BY-SA-2.0)
Zgiełk, zanieczyszczenie powietrza i korki na ulicach to zdaniem aktywistów ze stowarzyszenia Miasto Jest Nasze największe problemy, do których przyczynia się brak właściwie zorganizowanego łańcucha dostaw w obrębie dużych miast. Panaceum ma być wprowadzenie do miast m.in. rowerów dostawczych  oraz tramwajów cargo.

Aktywiści przedstawili swoje postulaty w raporcie pt. „Dzika logistyka miejska. Co zrobić, aby e-commerce nie zrujnował nam życia i nie zniszczył naszych miast”. Zwracają oni uw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.03.2025 / 14:15
StoryEditor
Tchibo wprowadza do menu coffee barów Pop Latte, którego recepturę stworzyła jedna z pracowniczek
Pop-Latte to nowość w menu Tchibo (fot.mat.pras.)

Wewnętrzny konkurs pracowniczy Tchibo znalazł swoje szczęśliwe zakończenie na ogólnopolskim rynku. W ofercie kawiarnianej Tchibo właśnie pojawiła się nowość – Pop-Latte, której autorką jest Paulina Grzelak ze sklepu Tchibo w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Co to za napój?

Unikalna receptura, która powstała w ramach wewnętrznego konkursu dla pracowników Tchibo, jest już dostępna we wszystkich regularnych sklepach sieci, które mają ofertę kawiarni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 13:01
StoryEditor
Mini meals podbijają rynek. Dlaczego zdobywają popularność?
Mini meals podbijają rynek. Dlaczego zdobywają popularność? (fot. Shutterstock)

Współczesny styl życia sprawia, że coraz więcej konsumentów szuka szybkich i wygodnych rozwiązań w kuchni. Mini meals, czyli dania gotowe w mniej niż pięć minut, zdobywają coraz większą popularność, zwłaszcza wśród młodszych pokoleń. Co napędza popularność tych produktów?

Najczęściej po mini meals sięgają Millenialsi oraz przedstawiciele Generacji Z. W Europie osoby poniżej 35. roku życia wydają na dania instant o 50 proc. więcej niż reszta popul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. kwiecień 2025 21:09