27.04.2022 / 18:01
StoryEditor

McDonald‘s wprowadza do oferty Ukraiński Burger. Kupujący wspomogą humanitarnie mieszkańców kraju

Ukraiński Burger (Źródło: McDonald‘s Polska)
W ofercie polskiego oddziału sieci McDonald‘s od środy dostępny jest Ukraiński Burger. Jak zapewnia sieć, jest to odwzorowanie znanej i lubianej pozycji z menu McDonald’s Ukraina. Część przychodów ze sprzedaży produktu przekazana zostanie na pomoc humanitarną dla mieszkańców Ukrainy. Partnerem akcji jest UN Global Compact.

Sieć deklaruje, że czasowe wprowadzenie Ukraińskiego Burgera do menu McDonald’s w Polsce jest gestem gościnności w kierunku uchodźców z Ukrainy, a jednocześnie pozwoli pozyskać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 09:56
StoryEditor
MAMY TO! Rynek FMCG rośnie, a napędza go wzrost sprzedaży ilościowej. Które kategorie rosły najmocniej? [ANALIZA]
Klienci w sklepie Biedronka

Według danych firmy NielsenIQ w II kw.2024 roku polscy konsumenci wydali łącznie na zakupy FMCG oraz na dobra Tech & Durables ponad 97 mld zł. Rozwój rynku napędzał nie tylko wzrost cen ale także – co niezwykle ważne – wzrost sprzedaży ilościowej.

Wartość polskiego rynku FMCG w II kw. 2024 roku wyniosła 73,4 miliarda złotych, co stanowi wzrost o 5,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Największy pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.09.2024 / 11:01
StoryEditor
Biedronka szykuje się na pogodowy Armagedon. Czy wielka woda ponownie zaleje sklepy sieci handlowych?
Sklep sieci Biedronka w Warszawie

Niż Boris uderzył w Polskę w pogotowiu są nie tylko władze samorządowe i rząd, ale także mieszkańcy zagrożonych terenów oraz przedsiębiorcy. Podczas ostatnich powodzi właściciele firm i sklepów ponosili ogromne straty w wyposażeniu i zniszczonym towarze. Biedronka, największa sieć sklepów spożywczych bardzo uważnie przygląda się obecnej sytuacji.

Powódź tysiąclecia z lipca 1997 r., która nawiedziła południową i zachodnią Polskę, a także Czechy, wschodnie Niemcy, północno-zachodnią Słowację oraz wschodnią Austrię i finaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. wrzesień 2024 00:38