16.08.2022 / 15:24
StoryEditor

Maciej Gawroński, HelpUkraine: Handel zjednoczył się wokół pomocy Ukrainie [WYWIAD]

Do magazynu w Lublinie spływa pomoc z całej Europy. To, co przychodzi spoza UE trafia do magazynu w Chełmie. My na Ukrainę wysyłamy pomoc różnymi kanałami (shutterstock)
Bardzo szybko zaczęliśmy działać. Już po koniec lutego br. uruchomiliśmy hub logistyczny w Lublinie. Staliśmy się rozpoznawalni. Dostaliśmy m.in. od Lidla pomoc w postaci transportu z pełnym załadunkiem około 40 samochodów ciężarowych – mówi o projekcie HelpUkraine Maciej Gawroński, dyrektor ds. logistyki i łańcucha dostaw w Fozzy Group.

Czym jest projekt HelpUkraine, kto go wdrożył?
 
Help Ukraine Center to inicjatywa kilku ukraińskich firm, Fozzy Group właściciel sieci Silpo, jeden z największych ukraiń...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 12:58
StoryEditor
Alfred Bujara, NSZZ „Solidarność”: Chcemy gwarancji utrzymania tego, co już osiągnęliśmy
Alfred Bujara (fot. Sejm)

Związek zawodowy podpisał niedawno umowę programową z kandydatem na prezydenta Karolem Nawrockim. Zapytaliśmy Alfreda Bujarę, przewodniczącego Krajowego Sekretariatu Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność” o to, jakie postulaty wobec kandydata popieranego przez PiS, a także innych pretendentów ma jego organizacja.

Umowę programową z Nawrockim ogłoszono w zeszły czwartek. Nie było w niej jednak konkretów na temat rozwiązań dla handlu. Czego zatem oczekuje związek?

- Pan Nawrocki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 13:42
StoryEditor
Marki własne kontra brandy. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? [YouGov]
Marki własne kontra producenckie. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? (fot. Shutterstock)

Według YouGov, branża handlowa wciąż operuje w niesprzyjającym otoczeniu. Konsumenci w większości deklarują zmniejszanie wydatków oraz orientują się na cenę. Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający YouGov Poland, tłumaczy, że takie środowisko sprzyja markom własnym, ale zaznacza, że obecnie wszystkim na rynku działa się gorzej.

Dane opublikowane na konferencji pt. "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025" wskazują na to, że ponownie klienci, którzy kupują wyłącznie niezbędne produkty są w większoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 16:19