20.05.2022 / 10:06
StoryEditor

Lidl Polska oddeleguje blisko 300 osób do pracy w kurortach turystycznych

Lidl zachęca pracowników do pracy sezonowej w kurortach (mat. prasowe Lidl)
Lidl Polska kolejny raz zachęca pracowników z całego kraju do podjęcia pracy sezonowej w turystycznej miejscowości. Pracownicy sieci, utrzymując swoje dotychczasowe stanowiska, mogą przenieść się do jednego z 11 kurortów Polski, w tym do Międzyzdrojów, Darłowa, Ustki, Władysławowa czy Zakopanego. Firma oferuje zakwaterowanie i dodatkowe profity, w tym premię finansową w wysokości 600 złotych brutto na miesiąc.

Detalista przekonuje, że dzięki pracy sezonowej będą mogli w atrakcyjnym turystycznie miejscu zdobyć nowe doświadczenia i udoskonalić swój zawodowy warsztat. W 2020 roku z propo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 10:25
StoryEditor
Auchan pod kreską. Sieć traci na kluczowych rynkach
Auchan (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Elo, właściciel sieci Auchan, opublikowała wyniki za 2024 rok. Francuzi mają problem, bo sprzedaż na kluczowych rynkach nie wygląda najlepiej.

Cała grupa Elo, do której należy Auchan, zanotowała w 2024 roku przychody na poziomie 32,29 mld euro, co oznacza wzrost o 2,1 proc. EBITDA zmniejszyła się jednak aż o 16,8 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 08:44
StoryEditor
Sieć rozwijana przez Dariusza Miłka ma nowe biuro w Trójmieście
Olivia Prime (fot. Itra Global)

Sieć sklepów odzieżowych Worldbox otwiera pierwsze biuro w Gdańsku. Siedziba firmy zajmie powierzchnię blisko 1,3 tys. mkw. w budynku Olivia Prime, w ramach kompleksu Olivia Centre.

Sieć sklepów Worldbox (wcześniej kaes) oferuje odzież sportową i codzienną. W jej asortymencie znajdują się produkty marek, takich jak Adidas, Puma, Reebok, 4F, Kappa, Convers...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. marzec 2025 05:14