27.08.2021 / 14:49
StoryEditor

Lidl otworzy sklepy w niedziele! Sieć podjęła decyzję [NASZ NEWS]

Sklep sieci Lidl (fot. Carla Isabel A Nascimento / Shutterstock.com)
Lidl to kolejna sieć, której część sklepów działać będzie w niedziele objęte ograniczeniami handlu - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Punkty handlowe staną się placówkami pocztowymi. To reakcja dyskontera na działania konkurencji i na brak postępu w pracach legislacyjnych nad uszczelnieniem ustawy regulującej niedzielną sprzedaż.

Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że Lidl wytypował już placówki, które zostaną otwarte w niedzielę "niehandlową" 5 września i będą działać w kolejne takie dni....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 19:07
StoryEditor
E-sklepy Biedronki i Carrefoura nigdy nie będą konkurencją dla Frisco - uważa Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash
- Rosnąca grupa regularnie kupujących klientów bardzo nas cieszy, to o nich zabiegamy, a oni nam ufają. Jeśli nadużyjemy ich zaufania i nie dowieziemy naszych obietnic, to będą szukać innego e-sklepu, który będzie lepiej odpowiadał na ich potrzeby. Uważam jednak, że w obecnie nie ma w Polsce lepszego supermarketu internetowego niż Frisco – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację Grupy.

Gdzie Frisco chce być za trzy do pięciu lat?

Odpowiedź jest bardzo prosta: za trzy lata chciałbym powiedzieć, że Frisco w pełni wykorzystało swój potencjał, jako lider i krea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 20:00
StoryEditor
Czy Dino popłynie jak Biedronka? Jak wygląda prognoza wyników dla sieci supermarketów z Krotoszyna?
Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)

Ogłoszone właśnie wyniki sieci Biedronka zaskoczyły i mocno rozczarowały inwestorów. W II kw. br. dyskonter zanotował minimalny wzrost sprzedaży (0,1 proc.), i spadek sprzedaży porównywalnej o 4,6 proc. Czy rosnące koszty, deflacja w koszyku, wojna cenowa uderzą w wyniki supermarketów Dino, podobnie jak w Biedronkę?

Analitycy oczekują, że na wyniki Dino za II kw. 2024 r. negatywny wpływ będą miały efekty kalendarzowe, agresywna polityka cenowa dwóch głównych konkurentów – Biedronki i Lidla,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 14:05