28.07.2020 / 10:59
StoryEditor

Intermarche Power - tylko u nas zdjęcia nowego konceptu Muszkieterów w Polsce!

Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power - nowy koncept testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe/Intermarche)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power - nowy koncept testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe/Intermarche)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Intermarche Power to nowy koncept sklepu testowany w Pabianicach (fot. materiały prasowe)
Sieć Intermarche od marca testuje w Pabianicach unowocześniony koncept supermarketowy o nazwie Intermarche Power. To pierwsza tego typu placówka w Polsce - zmieniono w niej układ sklepu, poszerzono gamę produktów świezych, bio, fit i dań gotowych, wprowadzono dłuższe taśmy kasowe, a także odświeżono szatę graficzną wnętrza i elewacji. Grupa Muszkieterów na razie nie zdradza swoich planów w zakresie wdrażania konceptu Power w kolejnych lokalizacjach.

W pabianickim supermarkecie Intermarché został zaprezentowany nowy, zoptymalizowany układ sklepu. Koncept ochrzczony mianem „Power” "zakłada odpowiadanie na oczekiwania kupując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 19:22
StoryEditor
Kaufland robi wprawki do rywalizacji z Biedronką na Słowacji. Niemiecka sieć w najnowszej kampanii nawiązuje do biedronkowego hasła

Debiut Biedronki na Słowacji, do którego ma dojść w pierwszym kwartale tego roku, zmusza sieci obecne na tamtejszym rynku do intensywnych działań marketingowych. W kampanii reklamowej Kauflandu widać nawiązania do przekazu używanego przez Jeronimo Martins do promowania Biedronki.

Biedronka na Słowacji, podobnie jak w Polsce, ma kojarzyć się klientom przede wszystkim z niskimi cenami. Na ten sam przekaz stawiają też inne sieci obecne na tamtejszym rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 11:32
StoryEditor
Sieć dyskontów Action testuje kasy samoobsługowe w polskich sklepach [NASZ NEWS]
Kasy samoobsługowe w sklepie Action (fot. PJ)

Sieć dyskontów niespożywczych Action rozpoczeła testy kas samoobsługowych w swoich placówkach handlowych. Można je już znaleźć m.in. w sklepach w Warszawie.

Sieć dyskontów przemysłowych Action ruszyła z testami kas samooobsługowych w polskich sklepach. - W Polsce kasy samoobsługowe stały się już codziennością i są już również dostęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:28