20.04.2020 / 08:45
StoryEditor

Dino ma już ponad 1250 sklepów. Sieć nie zwalnia tempa ekspansji

(fot. materiały prasowe, Dino Polska)
W pierwszym kwartale 2020 r. sieć Dino "zakończyła proces inwestycyjny" dotyczący uruchomienia 39 sklepów. Formalnie do końca marca uruchomionych zostało 16 placówek, a kolejne 23 oczekiwały na otwarcie.

Skąd takie rozróżnienie? Sklepy "oczekujące na otwarcie" to placówki, w których proces uzyskiwania zgód na uruchomienie od organów państwowych został opóźniony z uwagi na sytuac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 16:41
StoryEditor
Małoformatowe sklepy ratują się podwyżką cen. Liczba transakcji wciąż spada
Sklep spożywczy Groszek (Shutterstock)

O ponad 3 proc. spadła liczba transakcji w sklepach małoformatowych w lipcu 2024 roku w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym. Wartość sprzedaży była przy tym o 2,5 proc. wyższa niż rok wcześniej- wynika z danych PIH i CMR Panel.

W sklepach małoformatowych, tj. powierzchni do 300 mkw. zwiększyła się liczba transakcji oraz sprzedanych opakowań. W lipcu 2024 roku w tych placówkach sprzedawano średnio 3,9 o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 13:46
StoryEditor
Pyszne.pl dostarczy zamówienia przy pomocy dronów
Pyszne.pl dostarczy zamówienia przy pomocy dronów (fot. Goh Rhy Yan/Unsplash)

Platforma do zamawiania jedzenia z restauracji i sklepów Pyszne.pl zapowiedziała wspólne spotkanie prasowe z firmą Farada Group, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i wdrażaniu bezzałogowych statków powietrznych. Może to oznaczać, że już wkrótce dostawy jedzenia realizowane za pomocą dronów staną się rzeczywistością.

Na spotkaniu prasowym zapowiedzianym na 23 sierpnia, obok dyrektorów Pyszne.pl pojawi się Joanna Rutkowska, dyrektor operacyjna Farada Group.

Zaproszenie sugeruje, że uc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. wrzesień 2024 07:54