06.02.2023 / 11:47
StoryEditor

DHL i Cainiao łączą siły, by walczyć z InPostem. Wydadzą wspólnie 60 mln euro na nowe automaty paczkowe w Polsce

Od lewej: William Xiong, dyrektor ds. strategii i dyrektor generalny regionu Europy i Południowo-Wschodniej Azji w Cainiao Network; Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce Solutions (fot. mat. pras.)
DHL i Cainiao, spółka należąca do Alibaba Group, rozpoczęły współpracę, w ramach której ma powstać największa sieć dostaw poza domem w Polsce. Przedsiębiorstwa zakładają, że początkowa inwestycja w rozwój nowego projektu wyniesie 60 mln euro. Te pieniądze przeznaczone zostaną na postawienie automatów paczkowych.

Wartość polskiego rynku dostaw poza domem w ciągu ostatnich trzech lat potroiła się i nadal dynamicznie się rozwija.
    
DHL eCommerce Solutions, specjali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 09:46
StoryEditor
Abris sprzedaje dużego producenta papierowych wyrobów higienicznych. Nabywca to inny fundusz private equity
Rumuński Pehart zmienia właściciela (fot. Pehart)

Abris Capital Partners podpisał przedwstępną umowę sprzedaży swojej spółki portfelowej Pehart - rumuńskiego producenta artykułów higieny osobistej. Nowym właścicielem będzie fundusz private equity INVL Baltic Sea Growth.

Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2025 r. Aby do tego doszło, potrzebne będzie jeszcze uzyskanie niezbędnych zgód regulacyjnych, jak również spełnienie poz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:21
StoryEditor
W Biedronce szykuje się armagedon. Sieć organizuje promocje z kostką masła gratis
Sieć Biedronka oragnizuje jednodniową promocję na masło - kupując trzy kostki jedną będzie można dostać gratis (fot. Shutterstock)

12 grudnia cena 200-gramowego masła w jednym ze stołecznych sklepów sieci Biedronka wynosiła 9,49 zł. 13 grudnia będzie je można dostać za darmo. Sieć organizuje superpromocję na ten produkt. Wiemy kto i na jakich zasadach może z niej skorzystać.

W najnowszej gazetce promocyjnej, wydanej przez sieć Biedronka 12 grudnia, pojawiła się zapowiedź jednodniowej akcji rabatowej na masło.

Promocja na masło w Biedronce oczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 13:30