20.03.2018 / 16:25
StoryEditor

Carrefour testuje w Polsce sklepy Supeco - połączenie dyskontu z hurtownią [GALERIA]

Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. należący do Carrefoura sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Carrefour po cichu testuje w Polsce sklepy Supeco, łączące koncepty dyskontu i hurtowni cash&carry. Obecnie na naszym rynku działają dwie takie placówki. Promowane są hasłem "najtańsza sieć w Polsce".

Francuska grupa rozpoczęła pilotaż projektu latem 2016 r. w Piekarach Śląskich. Drugi sklep ruszył w maju 2017 r. w Tarnobrzegu, powstając z przekształcenia Carrefour Marketu. D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 12:20
StoryEditor
Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, szczególnie osoby w wieku 30-49 lat
Bartosz Sosnówka, partner zarządzający w agencji 2PR (fot. P_Kucza)

System kaucyjny jest już u nas za rogiem, stąd konieczna jest szybka kampania edukacyjna. Które grupy konsumentów są nim najbardziej zainteresowane, a które wciąż deklarują tradycyjną segregację odpadów? Znamy odpowiedź na te pytania.

Ponad 60 proc. Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kauc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 12:54
StoryEditor
Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa: Krajowa Grupa Spożywcza jest za słaba, by rywalizować z dużymi sieciami
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (fot. Wiadomości Handlowe)

Zdaniem sekretarza stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju wsi pozycja KGS na rynku może się zwiększyć, ale jest do tego potrzebna ściślejsza współpraca ze spółdzielniami mleczarskimi oraz polskimi przetwórcami.

Gdy powstawała Krajowa Grupa Spożywcza, mówiło się, że powstaje wielki holding spożywczy, który będzie kształtował ceny i relacje na rynku. Nie jest ona jednak na tyle silna, by...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2025 02:32