19.08.2019 / 09:48
StoryEditor

Carrefour ma 50 sklepów na stacjach paliw. Placówki pojawiły się na stacjach sieci Avia

Unimot prowadzi w Polsce kilkadziesiąt stacji pod marką Avia (Unimot / Avia)
Rośnie także liczba sklepów Carrefour Express convenience przy stacjach paliw. Format ten, intensywnie wdrażany przez Carrefour od drugiej połowy 2018 r., liczy już ponad 50 sklepów.

Carrefour zapowiada, że „ze względu na jego duży sukces tempo otwierania nowych sklepów będzie utrzymywane. Sklepy przy stacjach paliw są otwierane we współpracy z lokalnymi sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Carrefour zapowiada, że „ze względu na jego duży sukces tempo otwierania nowych sklepów będzie utrzymywane. Sklepy przy stacjach paliw są otwierane we współpracy z lokalnymi sieciami, takimi jak Wasbruk, GreenPoint, PitStop czy Dyskont Paliwowy. Oferta jest skierowana również do właścicieli pojedynczych stacji paliw.”

Od lutego tego roku Carrefour otwiera sklepy na stacjach paliw we współpracy z firmą Unimot, która na terenie Polski prowadzi kilkadziesiąt stacji pod marką Avia.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów (w tym 600 franczyzowych) w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro.

18.07.2024 / 12:07
StoryEditor
Kaufland postawi przy sklepach stacje ładowania samochodów elektrycznych. Inwestuje też w fotowoltaikę
Kaufland planuje uruchomić w Polsce do końca roku 191 stacji ładowania pojazdów elektrycznych, by sprostać - podobnie jak inne sieci - nowym wymogom prawnym. Detalista ogłosił również, że do końca roku będzie miał 38 instalacji fotowoltaicznych na sklepach.

Kaufland co prawda tłumaczy nowe inwestycje m.in. "promocją proekologicznych rozwiązań", ale trzeba podkreślić, że zgodnie z ustawą o elektromobilności najpóźniej do końca 2024 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Kaufland co prawda tłumaczy nowe inwestycje m.in. "promocją proekologicznych rozwiązań", ale trzeba podkreślić, że zgodnie z ustawą o elektromobilności najpóźniej do końca 2024 r. każdy właściciel i zarządca budynku niemieszkalnego w Polsce z ponad 20 miejscami parkingowymi musi stworzyć przynajmniej jeden punkt ładowania aut elektrycznych (w przypadku nowych obiektów lub przebudowy parkingów - jeden punkt na 10 miejsc postojowych). To dlatego rozmaici detaliści, w tym Biedronka, Lidl czy Stokrotka, ogłosili już plany inwestycji w stacje ładowania pojazdów. Wszyscy to robią, gdyż nie mają wyboru.

Pierwsze stacje już działają

W przypadku Kauflandu, na parkingach przy sklepach sieci już teraz znaleźć można 31 stacji ładowania pojazdów elektrycznych. - Rozwój infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych jest dla nas jednym z kluczowych elementów realizacji strategii zrównoważonego rozwoju. Chcemy wspierać rozwiązania służące redukcji emisji CO2, zapewniając naszym klientom wygodę i dostęp do nowoczesnych urządzeń - mówi Paweł Zaremba, ekspert ds. projektów budowlanych w Pionie Budowy i Rozwoju Nieruchomości sieci Kaufland.

I dodaje: - Rozwój elektromobilności w Polsce w ostatnich latach nabiera tempa – rośnie świadomość konsumentów, liczba aut elektrycznych oraz stacji ładowania. Jako firma odpowiedzialna społecznie i środowiskowo chcemy i musimy mieć w tym swój udział, dlatego intensyfikujemy nasze działania w tym obszarze. Do końca tego roku planujemy uruchomić 191 dwustanowiskowych stacji.

W zależności od lokalizacji i konfiguracji, stacje Kauflandu dysponować będą dwoma złączami do ładowania prądem stałym DC o mocy do 50kW oraz jednym złączem do ładowania prądem zmiennym AC o mocy do 22kW lub 43kW. Z ładowarek można skorzystać tymczasowo bezpłatnie. Są one jednak dostępne dla klientów wyłącznie w godzinach funkcjonowania poszczególnych sklepów.

Kaufland inwestuje w fotowoltaikę

Kaufland mocniej niż dotychczas stawia również na fotowoltaikę. W tej chwili tego typu instalacje obecne są w 19 marketach sieci (Gnieźnie, Jaśle, Kędzierzynie Koźlu, Stalowej Woli, Namysłowie, Turku, Knurowie, Skawinie, Malborku, Wieluniu, Katowicach, Białymstoku, Częstochowie, Głogowie, Opolu, Olsztynie, Radomiu, Szczecinie i Żywcu). W planach jest powiększenie tej listy o kolejnych 19 lokalizacji (uruchamianie instalacji fotowoltaicznych już się w nich rozpoczęło).

- Montaż rozwiązań wykorzystujących OZE to kolejny krok w kierunku zwiększenia naszej efektywności energetycznej i realizacji zobowiązań klimatycznych. Panele fotowoltaiczne na dachach naszych sklepów pokrywają nawet do 20 proc. zapotrzebowania danej placówki na energię elektryczną. Dzięki temu nie tylko zmniejszamy nasze zużycie energii, ale również przyczyniamy się do ochrony środowiska. Naszym długoterminowym celem jest instalacja paneli fotowoltaicznych na wszystkich istniejących obiektach posiadających odpowiednią konstrukcję dachową, a także w nowo wybudowanych sklepach – deklaruje Michał Maciejczak, dyrektor Pionu Budowy i Rozwoju Nieruchomości w Kaufland.

Niemiecka sieć przypomina, że w 2022 r. podpisała umowę z dostawcami na pokrycie wolumenu energii zużywanej we wszystkich placówkach, tj. centrali, sklepach oraz centrach dystrybucyjnych, w 100 proc. zieloną energią. Oprócz tego Kaufland zrealizował wartą 5,5 mln zł inwestycję w instalacje oświetlenia LED we wszystkich marketach w Polsce. Sieć modernizuje swoje sklepy w naszym kraju, wyposażając je w nowe urządzenia chłodnicze oraz system odzysku ciepła odpadowego, który umożliwia ogrzewanie i chłodzenie marketów bez użycia paliw kopalnych.

image
Instalacja fotowoltaiczna sieci Kaufland (fot. mat. prasowe)
FOTO: fot. Mat. Prasowe
26.07.2024 / 13:30
StoryEditor
Fanex uruchomił nowy sklep internetowy. Co zmiany oznaczają dla klientów?
Nowy sklep internetowy firmy Fanex

Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojego sklepu internetowego. Odświeżona całościowo platforma e-commerce, ma na celu zapewnienie klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych, oferując łatwiejszy dostęp do pełnej gamy produktów firmy.

Obecny sklep internetowy Fanex wyróżnia się nowoczesnym i przyjaznym dla użytkownika interfejsem, który ułatwia nawigację i zakupy. Klienci mogą teraz w prosty sposób przegląd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Obecny sklep internetowy Fanex wyróżnia się nowoczesnym i przyjaznym dla użytkownika interfejsem, który ułatwia nawigację i zakupy. Klienci mogą teraz w prosty sposób przeglądać bogaty asortyment produktów, od klasycznych sosów takich jak ketchup, musztarda i majonez, po wyjątkowe propozycje, jak sosy owocowe czy egzotyczne receptury. A to wszystko osadzone jest w świeżej kolorystyce, która wpływa na atrakcyjny design sklepu.

Łatwość obsługi i szybka wysyłka

Sklep internetowy Fanex został zaprojektowany z myślą o intuicyjności obsługi, co sprawia, że zakupy są szybkie i przyjemne. Drzewo kategorii produktów zostało przeprojektowane, przez co cała gama produktów Fanex, Tres Amigos i innych, jest jeszcze lepiej pogrupowana, przez co znalezienie konkretnego produkty trwa zaledwie kilka chwil.

Z myślą o komforcie klientów, Fanex zmodernizował system logistyczny, co pozwala na jeszcze szybszą realizację zamówień. Dodatkowo, nowa platforma umożliwiać będzie dostęp do ekskluzywnych promocji i ofert specjalnych, dostępnych wyłącznie dla użytkowników online.

Co oferuje Fanex?

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

W regularnej ofercie firma ma około 300 kompozycji produktowych. Specjalizuje się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów.

27. lipiec 2024 12:02