11.05.2022 / 15:50
StoryEditor

Biedronka i Glovo zwiększają zasięg swojego sklepu internetowego. Na celowniku kilkanaście nowych miast. Sieć mocno walczy o wartość koszyka zakupowego

Glovo i Biedronka rozszerzają zakres usług na kolejne miasta (mat. prasowe)
Po Warszawie i pozostałych dużych metropoliach, Biedronka i Glovo postanowiły wejść z dostawami zamówień przez internet do miejscowości turystycznych i mniejszych ośrodków miejskich. W sumie usługa pojawi się w kolejnych 14 miastach.

Turystyczne Zakopane i Kołobrzeg a także Nowy Targ, Zabrze, Lubin, Wodzisław Śląski, Racibórz, Kędzierzyn-Koźle, Jastrzębie-Zdrój, Gniezno, Kalisz, Sieradz, Piotrków Trybunalsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:14
StoryEditor
Magdalena Nazarewicz, Mr. DIY Poland: szukamy klucza do serca polskich klientów [Retail Trends 2025]
Magdalena Nazarewicz, Business Development Director w Mr. DIY Poland

Magdalena Nazarewicz, Business Development Director w Mr. DIY Poland była jednym z gości kongresu Retail Trends 2025. Przedstawicielka sieci, która w minionym roku zadebiutowała na rodzimym rynku, opowiedziała m.in. o planach firmy na najbliższe miesiące.

Podczas kongresu Retail Trends 2025, na scenie Channels Trends, odbył się fireside chat z udziałem Magdaleny Nazarewicz, przedstawicielki sieci Mr. DIY w Polsce. W trakcie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 09:31
StoryEditor
Dron chroni farmę jaj przed ptasią grypą. USA może brać przykład
Dron chroni polską farmę przed ptasią grypą (fot. megadron.pl)

Technologia może pomóc w walce z kryzysem braku dostępności jaj kurzych, który w ostatnich miesiącach dotyka głównie USA. Potwierdza to dron, który chroni farmę jaj z woj. opolskiego.

Od listopada 2024 roku działa jeden z najbardziej nietypowych i innowacyjnych projektów - w woj. opolskim dron 3D wspiera ochronę farmy jaj kurzych przed potencjalnymi stratami ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 09:40