Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.09.2021 / 09:00
StoryEditor

Alkohol drożeje. Najszybciej rosną ceny mocnych trunków

Stoisko z alkoholem w sklepie Lidl (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tego lata alkohol podrożał w sklepach średnio o blisko 8 proc. rok do roku. Największa zmiana dotyczy alkoholi mocnych, których ceny poszły w górę o ponad 10 proc. Piwo było o prawie 5 proc. droższe niż rok wcześniej. Natomiast obniżki cen widoczne były tylko w dwóch z siedmiu badanych kategorii. Cydr potaniał o niemal 8 proc., a likiery i kremy – o ok. 6 proc.

Z raportu „Wakacyjne ceny alkoholu 2020/21”, autorstwa Hiper-Com Poland, Grupy AdRetail i UCE Research, wynika, że w ostatnim sezonie letnim alkohol podrożał średnio o 7,8 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 17:02
StoryEditor
Carrefour przebije Auchan i wystawi na sprzedaż 10 000 koszyków niespodzianek. Tym razem w ofercie będzie dużo kosmetyków
Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Carrefour Polska po raz drugi organizuje akcję, w ramach której wyprzedaje po bardzo obniżonych cenach asortyment ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Od wtorku 16 lipca detalista oferuje ponad 10 tys. nowych koszyków z "tajemniczą" zawartością. Pojawią się one łącznie w ponad 170 hiper- i supermarketach sieci.

Akcja "tajemniczych koszyków", która ruszyła w 178 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, pozwala detaliście wyprzedać zapasy ponad 1000 produktów z kategorii chemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 16:11
StoryEditor
Jak Elon Musk i firma SpaceX zmieniają logistykę kontraktową w Polsce i na świecie? Jak wykorzystać Starlinki w logistyce?
Elon Musk
Operator logistyki kontraktowej ID Logistics wdraża do swoich lokalizacji szybki internet satelitarny. Do końca 2025 r. ponad 400 zakładów firmy w Europie w tym Polsce, Ameryce Północnej i Azji będzie podłączonych do technologii satelitarnej Starlink, należącej do firmy SpaceX Elona Muska. To pierwsze tego typu wdrożenie w branży logistycznej.

Firma ID Logistics zdecydowała się na przyspieszenie i zwiększenie jakości dostępu do internetu w swoich kluczowych lokalizacjach, w tym także w Polsce. Operator nawiązał global...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 18:02