30.06.2023 / 08:40
StoryEditor

Biedronka, Lidl, Netto, Aldi... Które sieci handlowe podwyższą wynagrodzenia 1 lipca, a które nie? [TYLKO U NAS]

Sprawdziliśmy, w których sieciach handlowych 1 lipca wzrosną wynagrodzenia pracowników sklepów, a w których nie (fot. mat. prasowe)
1 lipca płaca minimalna w Polsce wzrośnie o 110 zł brutto, do poziomu 3600 zł brutto. W konsekwencji część pracodawców będzie musiała zaktualizować swoje siatki płac. Inne firmy - te, które płacą lepiej - nie będą do tego zmuszone, ale niektóre z nich i tak zmodyfikują wysokość wynagrodzeń, by pozostać atrakcyjnymi pracodawcami. Portal wiadomoscihandlowe.pl zapytał największe sieci sklepów w Polsce o ich plany w tym zakresie.

Biedronka wprowadza podwyżki

Zamiar podniesienia pensji od 1 lipca ogłosiła już w ubiegłym tygodniu sieć Biedronka. Trzy czwarte pracowników sieci, czyli ponad 60 tys. os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 22:05
StoryEditor
Marine Le Pen obiecywała obniżki cen żywności we Francji. Koszt? 7 mld euro rocznie
Marine Le Pen (fot. Wikimedia)
Wszystko wskazuje na to, że Zjednoczenie Narodowe zwycięży w wyborach parlamentarnych we Francji. Partia zapowiadała m.in. obniżki cen podstawowych produktów spożywczych, ale okazuje się, że ich wprowadzenie może nie być takie proste. Pozostaje również pytanie, jak zareagowałyby sieci handlowe.

Ostateczne rozstrzygnięcie poznamy w niedzielę, gdy zakończy się druga tura wyborów, ale już teraz wiadomo, że skrajna prawica ma szanse przejąć władzę we Francji. Partia kierow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 11:44
StoryEditor
Tomasz Waligórski nowym dyrektorem operacyjnym Carrefour Polska
Tomasz Waligórski, dyrektor operacyjny Carrefour Polska
Związany wcześniej z wieloma detalistami Tomasz Waligórski objął nowe stanowisko w Carrefour Polska. Firma utworzyła stanowisko dyrektora operacyjnego.

Tomasz Waligórski dołączył do zarządu Carrefour Polska i jednocześnie został mianowany  dyrektorem operacyjnym (COO). Zmiany w zarządzie spółki zaszły 1 czerwca br. Tego samego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 07:58