POLECAMY: WEŹ UDZIAŁ W RETAIL TRENDS 2024 RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU FMCG MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY FRANCZYZAWHANDLU.PL
Artykuł sponsorowany Jak skutecznie wykorzystywać feedback od klientów do wzrostu przedsiębiorstwa? Oceny i opinie w Google Maps są bezcennym źródłem wiedzy o doświadczeniach klientów, które przedsiębiorstwa mogą wykorzystać do ulepszania swoich procesów i oferty, lepiej odpowiadając na oczekiwania konsumentów i zwiększając ich lojalność. Dla firm zorientowanych na klienta to kluczowy element strategii działania. W kontekście doświadczeń w lokalach stacjonarnych, wizytówki Google stanowią niezastąpione narzędzie, ponieważ to właśnie przez Google Maps wiele osób wyszukuje informacje o miejscach oraz dzieli się swoimi opiniami. Sieci handlowe, usługowe oraz małe lokalne przedsiębiorstwa otrzymują tutaj najwięcej feedbacku od swoich klientów, jednak wiele firm nadal nie wykorzystuje w pełni tego potencjału.
Artykuł sponsorowany Personalizacja w programach lojalnościowych: Praktyczne strategie od Appchance 30.04.2024 / 12:49
Artykuł sponsorowany Budowanie trwałych relacji B2B: Rola programów lojalnościowych 30.04.2024 / 12:11
Większość młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Co uważają za ich największą zaletę? 30.04.2024 / 10:15
Pokolenia Z i Alfa na zakupach. Zamiast smart shoppingu uprawiają smart spending [ANALIZA] 17.04.2024 / 12:52
Artykuł sponsorowany Odkrywanie potencjału aplikacji lojalnościowych: Innowacje na rynku technologicznym 17.04.2024 / 11:14
Rynek produktów premium nie tak odporny na zawirowania jak się wydawało? Konsumenci wolą tańsze produkty 16.04.2024 / 08:46
Sebastian Rennack Pojedynki na najtańsze koszyki trwają w całej Europie. Przykład Aldi pokazuje jednak, że ceny regularne wydają się tracić znaczenie [ANALIZA] 11.04.2024 / 11:06
Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów 10.04.2024 / 19:08
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość 08.04.2024 / 18:19
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów 07.04.2024 / 21:05
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów 07.04.2024 / 09:00
Żabka tworzy superlogin powiązany z aplikacjami mobilnymi Żappka, Jush, Delio, Dietly i Maczfit 03.04.2024 / 17:22
Tesco przegrało z Lidlem w sądzie. Logo programu lojalnościowego Clubcard za bardzo kojarzyło się ze znakiem sieci dyskontów 20.03.2024 / 11:33
Sprawdź w jaki sposób Biedronka odebrała klientów Lidlowi. Jedna grupa klientów szczególnie nie była w stanie oprzeć się Biedronce 19.03.2024 / 14:39
Żabka rusza z nową promocją "Mniam duety". Jest kilka poziomów cenowych oferty dwusztukowej 19.03.2024 / 11:59
UOKiK analizuje działania Biedronki i Lidla. Chodzi o nieczytelne zasady promocji, a także smsy do klientów 15.03.2024 / 08:53
Tchibo poprawia program i aplikację TchiboCard. Jakie zmiany zostaną wprowadzone? Ilu użytkowników z nich korzysta? 27.02.2024 / 14:28
Biedronka podważa metodologię badania koszyka „Faktu”. Wyjaśnił się zeszłotygodniowy cud cenowy w dyskontach 26.02.2024 / 13:37
Sieć Delikatesy Centrum pochwaliła się rekordową liczbą użytkowników aplikacji Delikarta 14.02.2024 / 11:17
Biedronka znów docina Lidlowi. Zobacz, w jaki sposób odpowiedziała na konkurs konkurenta 13.02.2024 / 13:45
22.04. Biedronka startuje z kolejną promocją. Przed majówką oferuje zniżki w określonych godzinach. Wracają też "piwa gratis"
23.04. Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
24.04. Do Biedronki i Lidla wróciły piwne promocje, a do tego kiełbasa i przekąski. Majówka zapowiada się imprezowo
17:27 Nie do końca legalne fermy Wojciecha Biernackiego. Jak brat założyciela Dino prowadzi swój biznes?
14:40 Temu porównywane do wirtualnego kasyna. Na technikach sprzedażowych marketplace’u wzorują się inne marki
Koniec z paczkomatozą? Maszyny trzaskają, świecą i podglądają. Czy petycje przyczynią się do zmiany prawa budowlanego?
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Właściciel Biedronki i Lidl na liście kanadyjskiego rządu. Władze chcą ściągnąć do siebie sieć dyskontową, która zwiększy konkurencję na rynku
Biedronka znów stara się przyciągnąć na weekendowe zakupy. Tym razem oferuje 50 zł rabatu od paragonu 26.01.2024 / 13:33
raport ey polska Wbrew pozorom stosunek jakości do ceny jest dopiero trzecim kryterium wyboru miejsca zakupów. Są dwie ważniejsze cechy detalisty 25.01.2024 / 14:59
raport capgemini Generatywna sztuczna inteligencja w służbie handlu. Pomaga zarówno konsumentom, jak i detalistom 24.01.2024 / 15:05
Sklepy jak przychodnie! Sieci handlowe powinny inwestować w placówki medyczne i diagnostyczne - radzą eksperci. To ważny trend! 24.01.2024 / 12:00
Aplikacja mobilna Nasza Stokrotka ma już 2 mln użytkowników. Co się podoba konsumentom i ekspertom? 15.01.2024 / 12:12
Ikea, Żabka, Media Ekspert a teraz Pyszne.pl. Kto jeszcze bojkotuje TV Republika? Jak wygląda czarna lista? 05.01.2024 / 12:57
Biedronka ma nową aplikację mobilną. Jak wygląda appka sieci dyskontów i co w niej zmieniono? 03.01.2024 / 14:36
Paczkomaty InPost w szpitalach. Firma Rafała Brzoski identyfikuje i wypełnia kolejne nisze rynkowe
Koniec z paczkomatozą? Maszyny trzaskają, świecą i podglądają. Czy petycje przyczynią się do zmiany prawa budowlanego?
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Właściciel Biedronki i Lidl na liście kanadyjskiego rządu. Władze chcą ściągnąć do siebie sieć dyskontową, która zwiększy konkurencję na rynku