25.04.2016 / 09:38
StoryEditor

Kongres Mięsny 2016: Grozi nam zachwianie równowagi między podażą i popytem

()
Polski rynek jest na tyle skomplikowany, że jednolitych rozwiązań rodem z Niemiec, Francji czy Skandynawii wprowadzić się na nim nie da - mówił Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, podczas Kongresu Mięsnego 2016.

Od ponad 20 lat sektory sprzedaży i dystrybucji wyrobów mięsnych rozwijały się równomiernie. Branża dokonała konsolidacji wielkich graczy, inwestując znaczne środki w moderniza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 09:25
StoryEditor
E.Wedel idzie tropem sieci handlowych. Będzie sprzedawać paczki-niespodzianki
Fanryka Czekolady E.Wedel daje ”drugie” życie niedoskonałym słodyczom. Rusza sprzedaż paczek-niespodzianek (fot. Aleksandra Kusz vel Sobczuk/LinkedIn)

Najpierw sklepy zaczęły sprzedawać nieidealne owoce i warzywa oraz mocno promować ich jakość, nieodbiegającą od produktów spełniających wszelkie normy. Teraz do gry włącza się Fabryka Czekolady E.Wedel, która będzie oferować zestawy słodyczy z niewielkimi defektami produkcyjnymi.

Od 12 marca br. w sklepie muzealnym na warszawskim Kamionku można kupić wyjątkowe paczki „Daj im szansę”. Zawierają one produkty z defektami produkcyjnymi prosto z wedlowskiej f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 10:58
StoryEditor
KiK powalczy o młodego klienta. Chce też podnieść rozpoznawalność marki. Wiemy jakimi sposobami
KiK w ubiegłorocznym koncepcie Dynamics 2.0 (fot. mat. prasowe)

Sieć KiK chce być dla młodego klienta pierwszym wyborem. Podejmuje więc działania na kilku polach, aby przywiązać do siebie osoby w wieku 18-30 lat.

Od połowy marca sieć KiK jest obecna na TikToku, czyli w serwisie pozwalającym na publikowanie krótkich filmików. Sama platforma określa się jako źródło wiedzy, rozrywki, insp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 23:30