29.08.2024 / 15:15
StoryEditor

Gigantyczne paragony z Biedronki wywołują emocje. Ponad metrowe wydruki dodawane są także przy e-paragonach

Klienci Biedronki udostępniają zdjęcia paragonów (Shutterstock, X)

Biedronka nie odpuszcza z produkcją wyjątkowo długich wydruków z kas fiskalnych. Gdy wydawało się, że sieć postanowiła przystopować z przekazywaniem klientom treści reklamowych za pomocą dodatków do paragonów, operator dyskontów zaskoczył nowym pomysłem - voucherami.

W mediach społecznościowych klienci Biedronki przeklinają tę sieć sklepów. Niektórych ich wypowiedzi nie da się cytować. Winne są słynne paragony z Biedronki, które już wcześnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 18:16
StoryEditor
Jan Słowik, członek zarządu Lidl Polska: Opłaca się inwestować w produkty certyfikowane [WIDEO]
Jan Słowik, członek zarządu ds. sprzedaży w Lidl Polska podczas kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomości Handlowe)

Moda na produkty certyfikowane zmienia się w czasie – stwierdził Jan Słowik podczas kongresu Retail Trends 2024. Członek zarządu ds. sprzedaży w Lidl Polska wskazał, że obecnie największym wzięciem wśród konsumentów cieszą się artykuły z certyfikatami typu Fire Trade.

– W produkty certyfikowane warto inwestować z dwóch powodów. Po pierwsze ta certyfikacja ma jakiś cel, po drugie są to produkty dobre jakościowo, często wytwarzane lokalnie, ręc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 15:37
StoryEditor
7-Eleven nie chce dać się przejąć właścicielowi Circle K. Wystąpi do rządu o status taki, jaki przysługuje producentom półprzewodników?
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven w Japonii (fot. Ned Snowman/Shutterstock)

Seven & I Holdings, japoński operator 7-Eleven, największej na świecie sieci sklepów convenience, szuka sposobu na obronę przed ofertą przejęcia przez Alimentation Couche-Tard, kanadyjskiego giganta, do którego należą m.in. stacje paliw Circle K. W grę wchodzi nietypowy pomysł, a sprawę opisuje "Financial Times".

Według "FT", operator 7-Eleven rozważa ubieganie się o uzyskanie specjalnego statusu, jaki przysługuje spółkom z kluczowych sektorów, takich jak chociażby branża nuklearna cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. sierpień 2024 15:45