14.04.2016 / 13:06
StoryEditor

Odbiór w punkcie paczek z internetu rośnie o ponad 200 proc.

()
"Odbiór w punkcie” to rozwiązanie, które coraz częściej wybierają kupujący w sieci. Poczta Polska zanotowała w I kwartale 2016 r. wzrost o ponad 200 proc. tej formy odbioru przesyłek w placówkach pocztowych i stacjach Orlen w porównaniu do tego samego okresu w 2015 roku.

Obecnie wszyscy operatorzy zorientowani na eCommerce rozwijają sieć punktów odbioru: są to placówki własne, partnerskie, jak i urządzenia samoobsługowe. Działania Poczty Polskie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 16:55
StoryEditor
Zobowiązania środowiskowe dotyczą nie tylko galerii handlowych, ale też ich najemców
Zobowiązania środowiskowe dotyczą nie tylko obiektów handlowych, ale też najemców (fot. Viktor Bystrov/Unsplash)
Polityka klimatyczna Unii Europejskiej, a w tym zobowiązania środowiskowe w ramach ESG, dotyczy całej gospodarki w krajach członkowskich, co w przypadku sektora obiektów handlowych oznacza zarówno wynajmujących, jak i najemców – podkreśla w najnowszym komunikacie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).

Działalność handlowa i usługowa prowadzona w obiektach handlowych jest nierozerwalnie związana z funkcjonowaniem tych obiektów, a oczekiwana efektywność energetyczna budynku, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 11:49
StoryEditor
Rząd walczy ze shrinkflacją. Sieci handlowe i producenci będą musieli informować klientów o zmniejszaniu opakowań i wagi produktów, za którym nie poszła obniżka cen
Od 1 lipca sklepy we Francji będą musiały informować konsumentów o manipulacjach związanych z wielkością i zawartością opakowań produktów (fot. Shutterstock)
Od 1 lipca sieci handlowe i producenci we Francji będą musieli ostrzegać klientów o przypadkach, gdy zmniejszą zawartość opakowań produktów bez obniżania ich ceny. W ten sposób francuski rząd chce walczyć z tzw. shrinkflacją, która była jednym z pomysłów producentów na walkę z rosnącymi kosztami produkcji i przywrócić zaufanie konsumentów do sektora.

Francuski handel, ale też sektor produkcji czeka rewolucja. Za kilkadziesiąt sklepy w tym kraju będą musiały jasno informować konsumentów o sytuacjach, gdy ilość produktu w opak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:25